sobota, 30 października 2010

Kapuśniaczek w Tajemniczym Ogrodzie

Od dziś do kupienia w Galerii Papieru dwie moje nowe kolekcje. Coś dla lubiących tęcze kolorów i coś dla tych, co wolą spokojne, stonowane klimaty. Poniżej mała zapowiedź, koniecznie zajrzyjcie do Galerii Papieru żeby zobaczyć więcej.





Mam nadzieje, że te kolekcje zostaną przyjęte równie ciepło jak Świąteczna Gospoda!

sobota, 23 października 2010

Ślubnie

Ślubnie w klasycznych klimatach, tak jak lubię najbardziej - delikatne kolory, perłowe odcienie, dużo kwiatów.




środa, 13 października 2010

Kwiatek-sniezynka

Mam nadzieje, ze filmowe tutoriale sie wam spodobają. Przyznam, ze robi się je o wiele szybciej niż fotograficzne. Az mam ochotę pokazać jeszcze parę moich patentów :]

video

Użyte dziurkacze:
- kółeczko z falbanka EKSuccess - wielkość 2 cale
- kwiatuszek Dalprint - wielkość 1 cal.

niedziela, 10 października 2010

Nadrabiam

Sporo sie mi ostatnio nazbieralo. Wiec w ramach walki z zaleglosciami wrzucam prosciutkie kartki. Fajnie tak czasem zrobic takie szybkie prace - papier, stempelki, wstazeczka, jakas ozdoba i gotowe. :D Zainspirowalam sie zagranicznymi blogami np. tym, tym lub tym.







Metaliczna roza

W ramach wyprobowania wczoraj zrobionych sprayow, machnelam na szybko kartke. Papiery to moja kolekcja Świąteczna Gospoda - jak widac nadaje sie rownież do projektow calkiem nie bozonarodzeniowych.
Rozyczka psiknieta gruba warstwa bezbarwnego plynu (woda+klej+medium metaliczne). Uwielbiam migoczacy, metaliczny efekt jaki powstaje po psikaniu.


sobota, 9 października 2010

W lochu Mistrza Eliksirów ;)

Tak czułam się dziś rano. I miałam z tego gigantyczną radochę. :D Kilka dni temu trafiłam przypadkiem na bloga z tutorialem pokazującym jak zrobić domowa wersję Glimmer mistów. Dziś rano wzięłam się za eksperymenty. Doszłam do swojej wersji, z produktów powszechnie dostępnych w Polsce.



Więc oczywiście wykonałam dla siebie cała seryjkę kolorów.



W celu pozyskania buteleczek zrobiłam półhurtowe zamówienie w aptece na wodę utlenioną. Buteleczki są genialne, rewelacyjnie sprawdzają się jako zastępstwo rangerowych mini misterków.


Podstawą jest mieszanina wody i kleju introligatorskiego (dużo wody, niewiele kleju). Jako składnik "błyszczący" wykorzystałam medium metaliczne firmy Vallejo lub po prostu delikatny roztwór farbki metalicznej. Jako barwnika - reinkerów distress lub farb akrylowych. Ważne żeby mieszać w inny pojemniczku, a do atomizera przelać gotowy, mocno rozmieszany płyn - "kłaczki" kleju czy medium mogą zatkać spray.

Nie wiem na ile toto można porównać z oryginałem, bo takowego nie mam, ale i tak efekt mi się bardzo podoba - delikatna połyskująca mgiełka, dzięki domieszce kleju nieścierająca się. Łatwo można uzyskać dowolny kolor, a koszty składników są nieporównywalnie niższe. Przy okazji zabawa przy tworzeniu jest przednia - tylko uwaga na plamy! ;)

sobota, 2 października 2010

Candy - wyniki

Wybaczcie, ze tak bez fotograficznej dokumentacji, ale w poremontowym rozgardiasz ciężko znaleźć cały niezbędny osprzęt. ;)


W wyniku losowania zestaw małych papierków poleci do:

Daria tworzy


a kolekcja dużych papierów do:

JaneB


Oczywiście, zgodnie z obietnica obie dostana również po drobnej paczuszce z wycinankami i innymi drobiazgami.


Dziękuję wszystkim za udział w cukierasach, oraz wszystkie miłe słowa jakie usłyszałam. Bardzo dziękuję tym, którzy zechcieli napisać kilka słów recenzji - na pewno pomoże mi to w ewentualnych przyszłych projektach.
Darii i Jane serdecznie gratuluje i proszę o przesłanie adresów do wysyłki na maila: sasilla.handmade@gmail.com

Wszystkich zapraszam ponownie do Galerii Papieru, gdzie cały czas można kupić kolekcje Świąteczna Gospoda.